update opening terras en kantine

30 juni 2020


Beste tennisvrienden,
 
Vorige week schreven we al dat de regels voor gebruik van kantine en terras afhankelijk zouden zijn van de besluiten van het kabinet op 24 juni. Onderstaand nu de aanpassingen op de eerdere mail, KNLTB en RIVM proof, afgezegend door de gemeente.
 
Hopelijk is dit de laatste mail met regels. We zullen ze ook duidelijk zichtbaar opplakken in het clubhuis.
 
  • niet via de kantine naar de WC, maar buitenom door de voordeur
  • eenrichtingsverkeer in de kantine. Je komt binnen via de deur bij het afhangbord en verlaat de kantine via de verste terrasdeur. De elektronische schuifpui blijft gesloten
  • alle tafeltjes en stoelen hebben een vaste plek en mogen niet worden verschoven. Je zit op 1,5 meter afstand van anderen met maximaal 2 personen aan een tafeltje
  • n et als in de horeca, moeten we invulling geven aan het van te voren reserveren voor de ‘nazit’ . en dat je na het spelen kunt zitten aan tafeltje 1 als je op baan 1 gespeeld hebt, op 2 als je op 2 gespeeld hebt, etc. Er komen twee tafeltjes 1, 2 tafeltjes 2, etc. Aan de rechthoekige picnictafels en op de lounge set mag je met 4 personen zitten. De ronde picnic tafels gebruiken we niet
  • altijd een baan reserveren via de club app
  • het is dus nadrukkelijk niet de bedoeling naar de tennisclub te komen en van de kantine en terras gebruik te maken, als je niet speelt (en dus geen baan gereserveerd hebt). Begeleiders van trainende kinderen kunnen op de bank bij de baan zitten, met 1,5 meter afstand van elkaar uiteraard
  • zet je gebruikte glazen, kopjes, etc na gebruik op de tafel, vlakbij de entreedeur bij het afhangbord
  • achter de bar staat 1 barvrijwilliger die de bestellingen verzorgt en afrekent, op 1,5 meter afstand van het lid dat bestelt. Barkrukken aan de bar worden niet gebruikt om op te zitten, maar om de juiste afstand te verzekeren
  • de ruimte voor de bar wordt verdeeld in blokken van 1,5 meter. Er is desinfecterende gel bij het pinapparaat, maar betaal alsjeblieft zo veel mogelijk contactloos, zonder pincode dus.
 
De barcommissie maakt duidelijke instructies voor degene die bardienst heeft. Lees deze instructies alsjeblieft goed door! Natuurlijk blijven de bestaande hygiëneregels van kracht, zie hieronder.
 
De maandagavond toss en de donderdagochtend senioren toss gaan ook weer van start. Aan de maandagavond toss kunnen maximaal 16 leden deelnemen; aan de donderdagochtend toss maximaal 20 . Om te kunnen deelnemen, dien je je naam te schrijven op de deelnemerslijst die elke keer klaar ligt. Maandagavond begint weer op 6 juli, start om 20:00, aanwezig uiterlijk om 19:45 uur. Donderdagochtend begint weer op 2 juli, start om 10:00 uur, aanwezig uiterlijk om 9:45 uur.
 
Houd je aan de regels, geniet van een heerlijk potje tennis, een kopje koffie of biertje op het terras, en gedraag je verantwoordelijk.
 
Vragen? Meld je via [email protected] of spreek de leden van de barcommissie of het bestuur aan. En vul alsjeblieft je bar- of groendienst in.
 
Tot snel,
 
Barcommissie: Bernadette Langius, Claartje Lorier, Jacqueline Konings
Bestuur: Trienke Stellema, Marieke Vollers, Leen Lorier, Tim Postel, Arjan Hooijmeijer.
 
 
PS
De bestaande, inmiddels bekende hygiene regels blijven natuurlijk van kracht:
  • blijf op 1,5 meter afstand, op en buiten de baan
  • niet dicht bij elkaar op een bankje zitten
  • wissel van baanhelft met de klok mee
  • geef geen high fives
  • altijd van te voren afhangen via de club app
  • hygiene maatregelen in acht nemen (handen wassen, niesen en hoesten in je elleboog, etc)
  • wc’s alleen bij hoge nood gebruiken
 

Nieuwscategorieën

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 294 254 282

Tennispark Nederhorst

Platanenlaan 5
1394 JR Nederhorst den Berg

KVK-nummer

40517707